Geležinio Vilko g. nuo A. Goštauto iki M. K. Čiurlionio g. rekonstrukcija

Darbų pradžia: 2012 m. birželis  |  Darbų pabaiga: 2015 m. vasaris  |  Darbų vertė: 25 mln. Lt be PVM

Viena pagrindinių vis blogėjančių eismo sąlygų bei apskritai pakankamai sudėtingos susisiekimo situacijos Vilniaus mieste priežasčių yra mažas gatvių tinklo tankis ir pralaidumas. Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos nuo A.Goštauto g. iki M.K.Čiurlionio g. projektu siekiama: rekonstruoti ir modernizuoti miesto gatvių infrastruktūrą; didinti gatvių tinklo pralaidumą, gerinant susisiekimą su užmiesčio keliais; didinti eismo dalyvių saugumą.Projekte numatoma: įrengti estakadą sukantiems iš Geležinio Vilko gatvės į A.Goštauto gatvę; išplatinti Geležinio Vilko g. įrengiant lėtėjimo juostą užvažiavimui ant estakados ir greitėjimo juostą įsukantiems į Geležinio Vilko g. iš A.Goštauto g.; rekonstruoti Geležinio Vilko g. atkarpą tarp A. Goštauto ir M.K.Čiurlionio g. ją išplatinant tiek, kiek leidžia esama situacija, įrengiant šaligatvius pėstiesiems bei dviračių takus, rekonstruoti A.Goštauto g. atkarpą, pritaikant ją pajungimui prie estakados. Planuojama įrengti estakada bus 610 m ilgio (ilgis su prietilčiais; konstrukcijos ant kolonų ilgis- 117 m), jos važiuojamoji dalis bus 5,5 m pločio. Ji suteiks galimybę atvažiavusiems Geležinio Vilko gatve nuo Savanorių pr. pusės (Kauno, Marijampolės, Alytaus kryptis) pasukti tiesiai į A.Goštauto gatvę (ko šiuo metu padaryti negalima), kurioje yra verslo kvartalas (A.Goštauto, J.Jasinskio ir Geležinio Vilko gatvių ribojamas biurų ir administracinių pastatų kompleksas) bei Lietuvos Respublikos Seimas, o iš jos per sankryžas su Liubarto (sankryža su Liubarto gatve yra skirtingų lygių) ir Gedimino gatvėmis patogiai patekti į likusią miesto centro dalį arba į kitapus Neries esantį Žvėryno mikrorajoną. Tokiu būdu pagerės eismo sąlygos Geležinio Vilko g. (nes sumažės eismo intensyvumas siauroje gatvės atkarpoje), bei kitose miesto centro gatvėse (Pakalnės, Lukiškių) bei jų sankryžose su kitomis gatvėmis.